lauantai 3. syyskuuta 2011

Syksy saapuu






Ystäväni kävi naapurimaassa ja sanoin, että tuo minulle tuliaiseksi sieltä lehden. Hän oli valinnut minulle sieltä tämän Jeannen lehden ja voin sanoa, että nappiin meni! Muutamia Jeannen lehtiä minulla on ja kyllä tykkään, en siis pettynyt tähänkään. Hän sanoi, että kun oli valikoinut minulle lehteä niin tämä oli tunutunut heti minun tyyliselle. Hyvin tuntee ystävänsä :)








Muutama makupala lehdestä...




Eilen ja tänään ollaan jo laitettu pihaa vähän syksy/talvi kuntoon. Tänään käytiin viemässä kaatopaikalle kuorma romua, yksi kuorma vielä jäi odottamaan.

Hyvää syyskuuta kaikille!





10 kommenttia:

  1. Ihana lehti...mukava ystävä, kun toi mieleisen tuliaisen:))

    VastaaPoista
  2. JDL on aivan ihana lehti ja aina se pitää saada vaikkakin lehdet ovat aikalailla samantyylisiä.

    Taitaa löytyä multakin aika paljon noita :)

    VastaaPoista
  3. Tuo on kyllä ihana lehti :).

    VastaaPoista
  4. Tuota lehteä onkin mukava lukea ja nauttia kauniista kuvista. Ihana lehti!
    Ajattelin ensi viikolla alkaa laittamaan pihaa syksy/talvi kuntoon. Tuntuu ihan hurjalta miten kesä meni taas niin nopeasti vaikka niinhän se aika menee aina.

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista! Jos harvakseltaan ostaa tuon JDL:n lehden niin ei haittaa vaikka jutut on samantyylisiä. Varmaan edellisestä on vuosi.
    Kesä menee kyllä aina liian joutuin...

    VastaaPoista
  6. Hei, käypä blogissani, siellä on sinulle jotain...

    VastaaPoista
  7. Mun ehdoton lempparilehti. Muita en enää ostakaan. Se jopa tuoksuukin niin erikoiselle, vanhahtavalle :)

    VastaaPoista
  8. Minunkin suosikkilehti! Lapin reisulla kävimme Haaparannassa ja vähän katellisena katsoin, kun lehteä sai ostaa ruokakaupastakin.

    VastaaPoista
  9. Maanvaiva ja Sussi: Samaa mieltä, ihana lehti. Haaparannan marketista juuri ystäväni toi lehden.

    VastaaPoista